OM WINKAS

Vores historie

WinKAS har siden 1995 været et aktivt udviklingshus og har spillet en central rolle
i digitaliseringen af administrative processer for foreninger og kommuner.

WinKAS´ salgs- og konsulenttjenester fungerer som satellitfunktioner, fordelt i forskellige

regioner i Danmark for at dækkebehovet for nærkontakt.

INNOVATION OG UDVIKLING

WinKAS A/S har altid fungeret som en stabil medspiller i foreningsverdenen og har med sine mange år på markedet en markant viden og forståelse for behov, trends og strømninger i branchen.

I 2002 trådte WinKAS A/S ind på det danske erhvervsmarked med en stærk detailløsning, som i dag er i drift hos en lang række butikker og kæder. Denne løsning fortsætter i 2016 i søsterselskabet CRS.

I 2005 så de første organisationsløsninger dagens lys. Disse er siden hen blevet en stor succes på grund af WinKAS innovative teknologi til udveksling af data mellem flere interessenter. Organisationsløsningen er også videreudviklet til en større kommunikationsløsning under navnet Den Kommunale Foreningsløsning, hvor hundredevis af systemer kan spille sammen i et interaktivt netværk af data og forståelse.

Vi har lanceret vores første kommuneløsning i 2014, og WinKAS Air(vores løsning til foreninger og organisationer) blev lanceret i 2017.

I 2019 indførte vi brugergruppemøder for vores kommunekunder, somvi afholder to gange årligt. Det har skabt en spændende platform for dialog og fremtidig udvikling.

EN DEL AF MB-GRUPPEN

Som en naturlig del af fremgangen fusionerede WinKAS A/S i 2011 med MB-Gruppen og blev derved en del af en større it-familie, hvor synergien mellem flere af gruppens medlemmer er en vigtig brik – som fælles leverandør til kommunerne i Danmark.

Kontakt os for et uforpligtende inspirationsmøde

Tak! Din besked er sendt afsted til os!
Ups! Noget gik galt, husk at udfylde "skal udfyldes" felterne.